9 Nisan 2017 Pazar

Murat Soyar

         10 Eylül 1997 doğumluyum. Kars'ın Kağızman İlçesi'nde dünyaya gözlerimi açtım. 18 yılım orada geçti. Çocukluk yıllarımdan hatırladığım futbol müsabakalarımdır. Mahalle maçlarında forvet oynardım. Bazen de orta saha.
         
          2004 senesinde Kağızman İlköğretim Okulu'na başladım. Sessiz ve çalışkan bir izlenim yaratmıştım öğretmenlerimin hafızasında. Sınıf öğretmenimiz Karslı idi. Yakınım gibiydi. Dördüncü sınıfa gelince tayini çıkmıştı. Daha sonra da birçok öğretmen sınıfımızı üstlenmişti. İngilizce dersleri müfredata girmişti.Bu ders benim en sevdiğim dersler arasında hep birinci sıradaydı. Okuldaki İngilizce öğretmenleri beni hep sevmiştir. Dersleri dinler, katılır hatta öğretmen yanlış yaptığı zaman düzeltirdim.
       
           2012'de Kağızman Lisesi'ne başladım. Lise hayatım benim için iyi zamanlardı diyemem. Çok az arkadaşım vardı. İlçenin olanaklar bakımından da kısıtlı olması sosyal yaşantımı kötü etkilemişti. Ayrıca kültüründe dolayı insanlar dışa kapalıydı. Adeta okul bana cezaevi gibiydi. Sevmediğim insanlar fazlaydı. Bu da benim eğitimimi etkiliyordu. 2015 senesinde mezun oldum. İlk yılımda sınavdan istediğim başarıyı yakalayamadım. Bunu da lisedeki yaşantıma bağlıyorum. İkinci senemde daha iyi hazırlandım. Tercihlerim arasında ilk sıralarda Muğla sınıf öğretmenliği vardı ve kazandım.
     
          Üniversite ilklerimi yaşadığım yer oldu bana. Umarım dört seneyi güzel anılarla süsleyip atanabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder